LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perha

  • masa pelepasan:2023-12-31 16:10:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:342
  • Penerangan pantas:

    Lautoka,Pembuat pengubah jenis keringOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakLautokaPembuat pengubah berkat

Kandungan artikel

Pembuat pengubah jenis kering

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

LautokaPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

HuancavelicaJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu,LautokaRated current of 1600KVA box transformer, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam penyelenggaraan



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Kekerjaan Meticulous() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Sebab api dalam pengubah kuasa


LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam penyelenggaraan



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

PerincianMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi izolasi akan lambat tua, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Kilang pengubah kuasa

LautokaApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,LautokaHarga pengubah terbenam minyak,LautokaHarga pengubah tiga fasa,

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

LautokaMaklumat produk lain
  • Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

    Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

  • Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

    Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

  • Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

    Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

  • Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

    Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

  • Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

    Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

  • AmiensKendaraan platform hidraulikPerbandingan lebar pendesak

    AmiensKendaraan platform hidraulikPerbandingan lebar pendesak

  • AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • LiegeContainer Jembatan NaikRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

    LiegeContainer Jembatan NaikRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perha memberi anda LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perha oleh syarikat kami, perkhidmatan LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perha dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perha, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perha. LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perha di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LautokaPengubah penjelmaan minyak jenis kotakBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perha, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!